WELCOME TO MY PAGE
HAI,yang memakai topi askar ini ialah mat santai. Sekali pandang, macam kawan spongebob. Tapi, tinggi langit dari bumi tau. HAI, yang tampak seperti waiter ini ialah mat santun. Memanglah korang tengok semacam pekerja Encik Krab, tapi aku ialah waiter halaman ini.

Khamis, 22 Disember 2011

Pegenalan blog





Asaalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda yang melawati halaman ini. Di sini , ruang maya ini ditemani oleh dua orang boneka kartun iatu Mat santun dan Mat santai. Anda dah tahu siapa tu?

Nama tauke pemilik blog ini ialah Mehmed Fairus . usiaku semacam usia Son goku semasa bertarung dengan pikor. Dua boneka kat atas tu ialah haiwan peliharaanku. Merekalah yang akan menemani anda memberi hidangan ilmu sepanjang masa. Tapi, semuanya dalam bentuk yang santai-santai sahaja.Sebab tu lah air muka mereka tampak tua. Dahi pun dah berkerut. Entah-entah gigi pun takde. Hal ini kerana, mereka kuat sangat cari idea seterusnya sampai tak tidur malam. Semuanya untuk tatapan anda. Jangan bimbang, mereka ta apa-apa, sebab  Bawah ni kawan-kawan mereka selalu berkoleberasi dengan sedekahkan idea kepada mereka. Ramai tak?



sebelum mengundurkandiri, terima kasih dan sejuta penghargaan kepada semua yang bakal membaca terbitan-terbitan mereka. Untuk pengetahuan anda, Mat santun dan Mat Santai  ini orang yang sama. Pemilik blog yang sama. Okeylah Bye... bye...










Tiada ulasan:

Catat Komen