WELCOME TO MY PAGE
HAI,yang memakai topi askar ini ialah mat santai. Sekali pandang, macam kawan spongebob. Tapi, tinggi langit dari bumi tau. HAI, yang tampak seperti waiter ini ialah mat santun. Memanglah korang tengok semacam pekerja Encik Krab, tapi aku ialah waiter halaman ini.

Ahad, 2 Jun 2013

Memorial Liverpool FC



Sedar tak sedar, kita sudah pun menyusuri separuh daripada perjalanan tahun 2013. Diharapkan juga, blog ini masih Berjaya aktif mengeluarkan terbitan-terbitannya untuk tatapan bersama.


Masih terasa kehangatan perlawanan bola sepak Piala FA di antara Pahang dengan Johor DT semalam?


Tidak kisahla bagaimana reaksi anda. Apa-apa pun, sedia menanti kemuncak perlawanannya dalam peringkat akhirnya yang akan berlangsung tidak lama lagi.


Hari ini, watak sebenar ingin menggulungkan beberapa tarikh memorial penting dalam suatu terbitan. Yang pastinya, ia adalah berkaitan dengan dunia bola sepak antarabangsa atau lebih jelas lagi berkaitan dengan Liga Perdana Inggeris. Untuk pengetahuan anda, watak sebenar amat meminati Kelab Liverpool FC.


Serba sedikit mengenai peristiwa imbas kembali Liga perdana Inggeris musim lalu. Manchester United memperoleh tempat teratas dalam ranking liga tersebut musim 2012-2013. Namun, watak sebenar tetap meminati The Red biar pun lebih kurang 3 tahun, pasukan itu hanya sekadar menamatkan saingan liganya di tempat ketujuh. Tahniah!!! Dikesempatan ini juga, watak sebenar ingin mengucapkan selamat hari ulang tahun kelahiran yang ke 33 kepada kapten Liverpool iaitu Steven Gerrard pada 30 Mei yang lalu. Meski pun watak sebenar telah mengucapkannya di laman twitter pada tarikh tersebut, namun inilah tanda seorang peminat.


Tidak dilupakan juga ucapan selamat berkhidmat kepada Brendan Rodgers yang telah genap setahun berkhidmat sebagai jurulatih Liverpool FC mulai 1 Jun 2012 yang lalu. Masuk hari semalam, beliau telah bersama Liverpool FC selama setahun lamanya. Banyak memorial penting berkaitan Liverpoll dalam masa terdekat ini. Yang paling istimewa, ucapan happy birthday buat Liverpool Fc yang kini telah 121 tahun kewujudannya. Semoga Liverpool FC terus mencapai kejayaan demi kejayaan dan mengembalikan semula zaman kegemilangannya dahulu.
You’ll never walk a lone!


Sekian dahulu memorial Liverpool FC daripada watak sebenar. Bagi anda yang ingin mendekati aktiviti Liverpool FC, bolehlah mengikutinya di laman rasmi twitter miliknya iaitu:


*@LFC
*@MalaysiaLFC
  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan